poniedziałek, 28 października 2013

Okładka tajskiego Vogue i polski fotograf

Szczerze mówiąc byłam raczej zaskoczona widząc Naomi Campbell na okładce tajskiego listopadowego Vogue’a. Co tu owijać w bawełnę? W Tajlandii media preferują szczupłe modelki z jak najjaśniejszym odcieniem skóry... Czyżby jakaś mała rewolucja w tutejszych gustach... ? Ehh chyba nie... Mam nawet wrażenie, że dla potrzeb rynku odrobinę ją wybielili Photoshopem ...



Vogue Thailand (fot. Marcin Tyszka)

Drugą ciekawostką jest fakt, że to zdjęcie wykonał nasz polski fotograf, Marcin Tyszka. Zdjęcie jest według mnie takie sobie, o wiele lepiej wyszły mu sesje z Anją Rubik... ale co tam nie będę za bardzo krytykować, wręcz przeciwnie cieszę sie że zdjęcie wykonane przez Polaka znalazło sie u nas na okładce. Brawo!



"Nasza" Anja na okladce Vogue Mexico (fot. Marcin Tyszka)


6 komentarzy:

  1. Bardziej przypomina Azjatkę niż dawną Naomi ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie przez to wybielanie...

      Usuń
    2. I tę linię szczęki w literę V. Nie wiem jak w Tajlandii ale w Korei to oni mają świra na punkcie takiej żuchwy. No i ten nosek, też jakiś taki bardziej jak "Azjatka po operacji" niż Afroamerykanka. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to mocno opalona mieszkanka południowej Azji.
      Mnie się okładka nie podoba bo niestety widzę ogromną różnicę między naturalniejsza Naomi a tę, którą ZROBILI tutaj.
      Ale zdjęcia w środku prezentują się ładniej. Jakby mniej nieudanego retuszu.

      Usuń
  2. Też uważam, że zdjęcie jest kiepskie, aż dziwne, że takie wybrali.
    Naomi wygląda jakby miała bardzo krotką szyję, głowa wbita w ramiona.
    Jak na nią patrze, to mam wrażenie, że ją zawiało i boli ją kark :)

    A to co Tyszka wyprawia w tzw. "celebryckim" świecie w Polsce naprawdę nie nastawia do niego pozytywnie.
    Zastanawiam się, czemu człowiek z takimi sukcesami zawodowymi robi z siebie takiego pajaca....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak albo jak by jej bylo zimno i ten "babciowaty"plaszcz + peruka (?) Mogloby byc ladniej ;)

      Tyszki szkoda bo facet ma talent ale moze sobie nie radzi z tym sukcesem.... a moglby tak dobrze rezprezentowac Polske...ehh

      Usuń
  3. No właśnie - mnie tez średnio kręcą foty Tyszki (nawet o tym pisałam ostatnio). Jedyne co mu dobrze wychodzi, to właśnie zdjęcia Anji. Ale mam wrażenie, że to bardziej jej zasługa ;)

    OdpowiedzUsuń