wtorek, 7 stycznia 2014

Psia moda

Wybrałam się przed świętami do sklepu zoologicznego w celu zakupienia zgrabnej, ciepłej koszulki dla naszego Aksy, przed podróżą na zimną (!) północ Tajlandii. Pierwszy raz odwiedziłam ten chyba największy sklep dla pupili w Bangkoku, znajdujący się w centrum hadlowym Siam Paragon. I szok! Nie wiedziałam, że tajskie psy potrzebują tak wielu rzeczy ! :)


Po pierwsze: ogrom ubranek jednak glównie dla małych psów....


Rewelacja: Bangkok All Star !!!!


Skarpetki/buciki z misiem pandą!


Koszulki dla królików miniaturek...


.... łóżeczka i posłania....


Kosmetyki !!!! 


Zastawa stołowa w tym automatyczne dystrybutory karmy (dla wiecznie nieobecnych właścicieli) 


Smakołyki tajskie a także te importowane z Europy, Korei i Japonii (!)


I na koniec rzecz jasna zabawki (a podobno psu do szczęścia wystarczy jedynie patyk...)

Jako rozsądny właściciel nie uległam szaleństwu psiej mody i innych gadżetów. Aksa otrzymał jedynie zaplanowaną koszulkę, w której  prezentował sie zdecydowanie sportowo :)


Adidog: Inspiracja, nie podróbka! ;) 

7 komentarzy:

  1. Teraz mi się przypomniało jak dawno, dawno temu na Stadionie Dziesięciolecia, pewien mężczyzna usiłował mi sprzedać buty sportowe marki Adidos :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)trafiłam na pieknydompieknyswiat i chciałam zapytać, czy może bedzie jakis post o orientalnej, inspirowanej Azją łazience? jesteśmy w trakcie robienia własnej i fajnie byłoby mieć trochę tego klimatu w domu:)
    pozdrawiamy-Maria i Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie ze bedzie taki wpis, juz wkrotce :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Och nieeee... uśmiałam się z tego Adidoga :) W ogóle niesamowite te wszystkie pieskie artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Psy nie potrzebują ubranek dopóki temperatura nie spadnie do minus kilku stopni co wam nie grozi. Troszkę przesadziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj potrzebuje! bo przy temperaturze 9°C zwijal sie w obwazanek i mial zimne uszy + zimne lapy :) Wiem, wiem ze nie umarlby z zimna ale jak mu sie moglo przyjemniej spac w nocy to dlaczego nie ? :)

    OdpowiedzUsuń