wtorek, 18 lutego 2014

Aktualizacja ogródka

Nasz ogródek przeszedł kolejną transformację, dokupiliśmy dużo nowych roślinek by zastąpić te które nie przetrwały pory deszczowej i naszego braku czasu... 




Wymieszaliśmy różne gatunki, tak nam doradzono, podobno nie będzie żadnego problemu...



Nowoprzybyła piękność nosi wdzięczne imię "Khun Nai teun sai" czyli "Dama, która budzi się późno". To prawda! Kwiaty otwierają się dopiero po południu ...


Cięte Orchidee w konewce wyglądają jakby same nam tu zakwitły :)



Mini wodospad i oczko wodne z rybkami...


Jak to mam zakaz wchodzenia do ogródka ?


A mogę sobie przynajmniej poleżeć przy wejściu ... ? :)


2 komentarze:

  1. Ogródek jest cudowny!

    Zastanawiałam się właśnie gdzie mogłabym spędzić wakacje, wpadłam na zdjęcie https://www.facebook.com/podrozeforumpl/photos/a.197237416988364.52573.185613968150709/711094952269272/?type=1&stream_ref=10 i pomyślałam sobie, że nic lepszego niż Tajlandia nie może mnie spotkać. Ale zaczęłam się zastanawiać nad życiem codziennym tam i tak trafiłam do Ciebie. Przejrzałam większość zdjęć i jestem zachwycona, do te kolorowe, nasycone niebieskim odcieniem zdjęcia nie różnią się wiele od Twoich.

    Serdecznie ściskam,
    M.

    OdpowiedzUsuń