czwartek, 27 marca 2014

Gdzie na zakupy w Bangkoku?

Poproszono mnie o podanie kilku wskazówek miejsc gdzie tubylcy wybierają się na zakupy w Bangkoku. Oto krótka lista takich zakupowych oaz, które moim zdaniem warto odwiedzić (chcąc zrobić normalne zakupy nie jakieś tam markowe!) Są to moje subiektywne zakupowe perełki i nie wiem czy będą odpowiadać każdemu ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije ;)

1. Centrum handlowe Central Ladprao (stacja MTR- Pahonyothin) - dla mnie zakupowe miejsce numer 1, można tam znaleźć i ekskluzywne sklepy i fajne restauracje ale co ciekawe czeka na nas  w części parterowej gdzie znajduje się cała masa lokalnych butików.



Mostek prowadzi od stacji metra do Central. Ten sam mostek  doprowadza tez do Union Mall.

2. Union Mall: ogromny sklep na przeciwko Central Ladprao to miejsce gdzie ubiera się lokalna młodzież i nie tylko, można tam trafić na świetne projekty młodych talentów. Ostatnie piętro kryje wiele skarbów mody vintage.



3. Terminal 21 (stacja BTS Asok, MRT Sukhumvit) centrum handlowe inspirowane holem lotniskowym gdzie każde piętro jest tematem stolic różnych krajów. Ciekawy projekt i dużo oryginalnych ubrań, butów i biżuterii.



4. Weekendowy targ Chatuchak (Stacja BTS Mochit lub MRT Chatuchak) to nie tylko miejsce dla turystów, wielu mieszkańców Bangkoku często się tam wybiera bo to miejsce gdzie każdy znajdzie coś dla siebie...




5. The Asiatique to nocny bazar nad rzeką, który także warto odwiedzić szczególnie dla atmosfery i dla torebek! Pisałam już o nim tutaj  Dojazd: BTS do stacji Saphan Thaksin i potem darmową łódką do Asiatique.





Powodzenia w zakupach !!!

5 komentarzy:

  1. Fajny ten Terminal 21, zwłaszcza japońskie kibelki na ostatnim (zdaje się) piętrze!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodałbym jeszcze MBK i ten mall przy stacji Siam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cenne wskazówki, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio odkryłam Chatuchak Market i baardzo mi się spodobał. Mieszkam w Laosie i bywam w BKK często. Muszę sprawdzić inne miejsca, które polecasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe wskazowki! Mam pytanie, czy orientujesz sie moze, czy na targu Chatuchak sprzedawcy wystawiaja paragony? Chocby w formie "pisanej"? Serdecznie pozdrawiam! Monika:-)

    OdpowiedzUsuń