czwartek, 22 maja 2014

A jednak przewrót wojskowy...

Dzisiaj po południu wojsko jednak przejeło władzę w Tajlandii. Po (jak się okazuje nieudannych) negocjacjach zatrzymano wszystkich biorących udział w spotkaniu. Wojsko przeszło do ewakuacji zajętych przez protestujących ulic. Wprowadzono również godzinę policyjną na terenie całego kraju od 22h do 5h rano. Niemniej jednak turyści udający się na lotnisko mogą okazać bilet i dowód tożsamości i bez problemu będą mogli dotrzeć na lotnisko. Szkoły są zamknięte do poniedziałku...Telewizja krajowa i zagraniczna zablokowana,..internet na razie jeszcze działa ... 

5 komentarzy:

  1. Hej, w końcu znalazłem kogoś kto jest tam na miejscu i powie jak jest, a nie sieje paniki jak nasze media w tej chwili. Liczę na dalsze informacje jak wygląda sytuacja w Bangkoku i ogólnie w Tajlandii. W przyszłym miesiącu udajemy się tam z moja przyszłą żoną na miesiąc miodowy i liczę na to że podróż będzie bardzo udana :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziekuje, z pewnoscia bede pisac na ten temat zatem prosze, zagladaj smialo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Aga, piszę z podobną prośbą, jak wyżej, czyli o newsy co i jak ze stanem wojennym, czy bezpiecznie i czy bez problemów, czy coś się zmieni w kwestii wiz, bo prawdopodobnie będę się wybierać do Tajlandii w sierpniu, więc zaczynam uważniej śledzić wydarzenia w Bangkoku :)
    Pozdrowienia z Rumunii,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo, bede sie starac pisac choc obecnie informacje, wydarzenia zmieniaja sie tak szybko, ze trudno sie polapac nawet bedac tu na miejscu. Zapraszam oczywiscie do czytania! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,gratuluje bloga,przeczytałam jednym tchem,byłam w Bankoku w maju,zakochałam sie w Tajlandii,niesamowity kraj..pytanie moje jest takie,czy w tej chwili jest w miarę bezpiecznie??planuje pobyt tego lata,z przelotem na jakąs wyspę,pozdrawiam serdecznie Małgorzata

    OdpowiedzUsuń