piątek, 13 czerwca 2014

Dusit Thani

To jeden z najstarszych hoteli w Tajlandii, ktory mocno promuje tradycyjny, tajski styl architektury i wnetrz.



Ahh, ci piekni tancerze w ogrodzie...



Wodospad i niepowtarzalny klimat tajskiej "dzungli"... 



W srodku juz raczej na bogato: kolumny, dywany i ogromne kanapy, przepiekny czysty jedwab i duzo zlotych zdobien...


Symboliczna litera hotelu znalazla sie nawet na mojej kawie :)


Czesc restauracyjna i kafejkowa...


Korytarz prowadzacy do butikow ....


I jeszcze tancerze....


Herbaciany zakatek...


Kuferki z masy perlowej i inne cudenka....


i oczywiscie duzo ciezkiej,tradycyjnej bizuterii... podejrzewam, ze goscie hotelu gustuja wlasnie  w tym typie zakupow...



Hotel znajduje sie zaraz przy stacji MRT Silom, warto zatrzymac sie tam na krotka wizyte bo to spokojne i piekne miejsce w samym centrum szalonej dzielnicy :)  

4 komentarze:

  1. Żyjesz w cudownym miejscu :) Muszę się wczytać w archiwalne posty, bo jestem ciekawy jak tam trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "wina" mojego meza, ktory jest Tajem :)

      Usuń
  2. Chciałabym pojechać do tego hotelu, piękne zdjęcia oddające klimat dalekiej podróży... poleciłam znajomym Twój Blog bo wybierają się oni w te wakacje do Tajlandii
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wspomnienie o moim blogu, mam nadzieje ze cos pozytecznego tu wyczytaja :) Pozdrawiam

      Usuń