wtorek, 3 czerwca 2014

Jak zamówiłam kwiaty dla męża....

... a dostarczono mu do biura wiosenny ogród.


Mój mąż obchodził okrągłe urodziny i postanowiłam go zaskoczyć drobną niespodzianką wysłając mu kwiaty. Pierwszy raz zamawiałam taką usługę w Tajlandii i zupełnie nie wiedziałam czego się spodziewać: tutaj poczucie estetyki jest inne, bałam się że może jakieś misie lub kokardki dorzucą ;) Od początku sprecyzowałam, że nie chcę żadnych róż czy orchidei ale mały zestaw roślin doniczkowych, które kwitną a potem bedziemy mogli je przesadzić do naszego ogródka. Przesłano mi dwie propozycje i zaproszono do zamówienia przez Internet. Wszystko odbyło sie bardzo sprawnie ale i tak do ostatniej chwili byłam niepewna jak to wszystko wyjdzie...

A wyszło tak:



 To ogromny kosz kwiatów ! Prawdziwy miniaturowy wiosenny ogród! No i zero misiaczków, serduszek itd. ;) Trochę się tym widokiem nacieszymy a potem hop do ogródka!

Kurier dyskretnie dostarczył kwiaty do końca dotrzymując tajemnicy bo czasami bywa tak, że dzwonią wcześniej i cała niespodzianka zrujnowana.... Na koniec nawet przesłano mi zdjęcie męża z kwiatami jako potwierdzenie zakończonej misji! 
Serwis, z którego korzystałam to Flower Bangkok Firma dostarcza kwiaty na terenie Bangkoku i okolic ale można zamawiać z całego świata więc jeśli macie tutaj kogoś bliskiego to taka niespodzianka zostanie z pewnością doceniona. Pierwsze doświadczenie kwiatowej przesyłki było dla mnie bardzo pozytywne.

Wieczorem wybraliśmy się na kolację do romantycznej restauracji nie wiedząc nawet, że została ona w zeszłym roku wybrana jako najlepsza restauracja francuska w Bangkoku. 



Nowoczesny design, interaktywna gra obrazu i dzwięku ... 



Fantastycznie przygotowane i ciekawe w kompozycji dania.... 


ale moje serce skradł jednak deser .... sufflet o smaku orzeszków laskowych, lody waniliowe i mus z malin!

Fajnie, że Bangkok oferuje możliwość takich niespodzianek... :) 

2 komentarze:

  1. No, no ... Pani mąż to ma dobrze - dostaje kwiaty od żony. W przyszłym roku skorzystam z podanego adresu i wyślę kwiaty dla córki w jej majowe imieniny ( będzie akurat w "bankoskiej" szkole ;)

    OdpowiedzUsuń